Tuesday, April 3, 2012

Tetamu tidak diundang....

Jam 10.00 malam tadi tgh dok layan apa celop tok...aku dikejutkan dgn panggilan telefon rumah,hati aku mmg x sedap klau telefon umah bunyi klau lewt2 begini.Aku suruh wife aku angkat fon..aku dengar bini aku mcm cemas jek bunyinya panggil aku,rupanya mak aku call bagitau ular sawa masuk reban ayam.Punyalah kelam kabut jadinya dgn nada cemas mak aku suruh dtg.Aku pun bersiap nk pegi,anak aku yg sulong dgn no 2 nak ikut.Apalagi jomlah free show(klau kat zoo kena bayor amik gambo)hehe..Sesampainya aku kat umak mak aku,ular sawa tadi telah ditewaskan oleh seorang penjinak ular.Brader nih keje bomba sewa umah mak saudara aku kat situ.panajng benor kisahnya yek..apa2 pun layan gambo di bawah kay...

cekik aku brader

cantik batiknya kan??

biru tangan dibelitnya

ada sparkling lagi bila kena lampu

Inilah heronya

wynn78 : Kepada sesiapa yg nak tempah beg kulit bolehlah call aku ditalian..hahaha




No comments:

Post a Comment