Thursday, March 29, 2012

Semangat aku mencanak naik 200%



Korang tengok sendiri iklan yg aku tgk kat mudah.com.my,bukan tuan rumah letak harga sewa penyewa yg letak harga yg diluar jangkaan..fuhh.Itu belum lagi Jaya Jusco siap yg skunk ni dah tukar nama AEON kat area situ gak.Angin perubahan kat manjung ni bertiup kencang sungguh..aku amat bersyukur kpd Tuhan kerana mengurniakan anugerah di tempat kelahiranku ini.Bertambah kuatlah semangatku nak membina empayar investment aku dlm bidang hartanah nih.Untuk makluman korang rumah sewa aku dekat sgt dgn area giant tu,straight jek x sampai 5 minit.korang explore ler kat mudah.com.my klau x percaya..kay

wynn78 : Nasib baik rumah sewa aku dah di sewakan kalau x aku dah call brader ni. Apa2 pun alhamdulilah syukur dgn rezeki yg telah di kurniakan.





No comments:

Post a Comment