Tuesday, April 10, 2012

Family gathering at Orchard Inn

Majlis ni aku buat untuk merapatkan ahli keluarga aku,aku order untuk 2 table 20 orang tapi tak penuh jadi aku ajak sekali jiran dan kawan2 wife aku soru sappedek.Lagipun aku memang berniat nak belanja my family pasal 2 buah rumah sewa aku penyewa dah masuk.Makanan kat sini boleh tahan jugak,saja aku open table kat hotel sekali-sekala best jugak.Apa2 pun korang layanlah gambar di bawah kay...

Tudung biru tu my mom@mek

my 3rd hero baru belajar berjalan

Aniq anak saudara aku

Adik2 aku

control jap

my wife

4 dara pingitan

korang kat mana?lauk nak abis dah ni..

Adik aku yg buat peace sebelahnya husbandnya

wynn 78 : Nasihat aku kat korang,Tiada yang paling bahagia jika kita dapat membahagiakan keluarga tercinta..




No comments:

Post a Comment