Saturday, April 7, 2012

Syer Bank Rakyat

Entry kali ni pasal syer BankRakyat yg aku perolehi,Ini adalah salah 1 medium pelaburan yg terbaiklah bagi aku selain ASB.KEnapa aku cakap begitu? Apalah lagi kalau bukan pasal pulangan Dividennya yg mencecah 20% baru2 ni.Korang mesti tertanya2 macamana aku boleh dpt amaun syer sebanyak itu...hehehe.Untuk pengetahuan korang x silap aku pada tahun 2001 masih boleh lagi menambah syer,Tapi skunk x boleh dah kerana di tutup pasal dah penuh.CAra korang nak tambah syer kena tunggu ada buka syer baru boleh beli tambah,baru2 ni ada buka itu yg aku dapat.Nasihat akukat korang locklah duit korang kat tempat2 begini,walaupun sikit itulah kuncinya bagai pepatah melayu sikit2 lama2 jadi bukit.



wynn78 : Kalaulah aku dapat tambah syer 100k..akulah org yg paling bahagia..hahaha






No comments:

Post a Comment