Friday, April 6, 2012

Penyata ASB 2011 baru sampai daa....

Entry kali ni berkenaan ASB plak.Bagi pendapat aku ASB ni salah 1 pelaburan yg bagus lagi mudah tanpa memikirkan masa bila perlu jual atau beli seperti pelaburan lain yg memerlukan pengalaman.Kita cuma perlu masukkan duit kita dan tunggu hujung tahun untuk pengumuman dividen.Pada tahun 2011 agak memberangsangkan dividen ASB 8.80% meningkat drp tahun sudah.Aku ada baca artikel blog investment drp org lain tentang ASB ni utk memaksimumkan ASB kita kpd 200k dgn menggunakan tool OD dan 2 kredit kad,Tapi apakan daya OD ASB telah dibekukan..huuu.Blog aku ni skunk lebih kpd tentang pelaburan buat masa ini.Entri2 akan dtg akan aku kongsikan apa yg aku buat untung...hehehe.Korang semua jgn salah anggap apa yg aku tunjukkan ni bukan utk bangga diri atau menunjuk2 semua ni kerana pada zaman sekarang semuanya nak tengok bukti sahih baru percaya...ye tak??kalau xde bukti org cakap tin kosong jek..niat aku ikhlas utk menolong bangsaku sendiri..insyaallah.


wynn78 : Bilalah aku punya akaun ASB nak full RM 200k yek?x silap aku skunk dah boleh sampai 250k...huuu






1 comment:

  1. camna dia kira jumalah pengagihan pendapatan kasar tu?

    ReplyDelete