Sunday, July 22, 2012

Rumah sewaku masuk mudah

Letih...itu yang mampu aku ungkapkan sejak hari sabtu malam.Kerana apa?kerana dia..hahaha(maaf saja buat lawak skit).Handphone aku berbunyi tak henti-henti kerana di kejutkan oleh bakal penyewa bertuah aku...hehehe.Bolehlah aku katakan macam goreng pisang panas nak melayan satu persatu orang yang call.Aku rasakan macam operatorlah pulak,malam tu aku pegi terawih,aku tinggalkan handphone aku.bila balik punyalah banyak misscallnya.Aku minta maaflah pada yang call aku tak dapat jawab.semalam hari ahad semua pakat nak tengok rumah,jenuh aku melayan,lastly aku suruh mak aku pulak layan pasal aku nak balik masuk keje kul 3 petang.Alhamdulillah.setakat ni 2 orang dah confirm dengan bayaran deposit yang lainnya nak tengok hari ni dan esok.Ada seorang pelanggan tu datang nakkan 3 buah sekali,orang singapore katanya.Ada yang nak bagi sewa setahun terus tapi tak nak full furnished.pada aku siapa dulu bagi deposit dia punya.Kalau janji air liur maaflah yek.pada yang nak tengok iklan rumah sewaku ni masuk sini


wynn78 : Korang jangan lupa kat aku ada reservekan sebuah rumah untuk dijadikan Homestay,nak sewa jangan malu jangan segan call je 019-4611110 win








No comments:

Post a Comment