Monday, July 23, 2012

Abang Ensem menjawab...

Terima kasih berbanyak pada Otai kita Abang ensem kerana sudi menjawab soalan cepu emas dari saya.Beberapa hari lepas aku dalam dilema dengan rumah yang bakal aku sewakan kepada penyewa yang bertuah.Soalan aku berbunyi begini.wahai abang ensem yang budiman,saya nak sewakan rumah saya full furnished or not furnished?(saja tambah ayat echo untuk menyedapkan soalan).nak tengok masuk blog ni kat sini.Sekarang saya dah dapat jawapan yang paling bernas daripada sifu otai kita Abang Ensem kat sini.kalau yang baru nak belajar carilah Abang Ensem,pergilah kelas seminar yang beliau anjurkan.Insyaalllah kita akan menemui jalan yang sepatutnya.nak tau jawapannya boleh tengok gambar dibawah bersama wajah abang ensem yang tersandar tu...hehehe layan


wynn78 : Carilah guru untuk kita belajar supaya kita tidak sesat jalan.










No comments:

Post a Comment