Wednesday, July 18, 2012

Full furnished or not full??

Untuk pengetahuan semua,2 buah Rumah semi D aku akan siap sepenuhnya dalam pertengahan bulan puasa ni.Aku perlukan sedikit pendapat daripada korang plan yang aku nak aturkan.Pertama aku nak masukkan barang-barang rumah untuk dijadikan homestay bagi cuti hari raya puasa ni selama seminggu lepas tu baru aku buka pada penyewa.Kedua aku nak sewakan rumah semi D ni kosong sahaja dengan kadar rm450 sebulan.Ketiga aku nak sewakan rumah semi D ni dengan full furnished dengan harga lebih kurang rm800 ke rm1200.tentang harga sewa tu aku tak kisah sangat cuma aku perlukan pendapat yang mana satu plan yang terbaik.Sila tinggalkan komen di ruangan komen dibawah.


wynn78 : Buat masa sekarang ni dah 2,3 orang dah bertanyakan rumah tu untuk booking sewa.










5 comments:

  1. Waahh..bestnye... terus sambar 2 biji rumah semi-d..jeles jeles...;)

    Fully furnished or kosong?
    AE!!!..jawab cpt!!.. ;p

    ReplyDelete
  2. Nadot,kalau nak mai Pulau pangkor bercuti call saya.Saya ada Homestay Semi D dengan special diskaun untuk pembaca blog saya.Siap dengan hadiah misteri lagi,selagi ada promosi.Bukan nadot saja saya offer,termasuk semua pembaca blog yang saya sayang..hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. wah..kat pangkor ke...insyaAllah..ade rezki sy dtg pangkor, sy roger..hehe :)

      Delete
  3. Semi furnishkan dengan perabot2 yang basic sahaja kerana saya perhatikan yang ianya lebih sesuai untuk dijadikan homestay instead of disewakan. Lagipun kan ke both rumah ni without financing? Correct me if I'm wrong.

    ReplyDelete
  4. Berbanyak terima kasih Pada Tuan AE kerana memberikan pendapat yg bernas kat sy yg x pandai sgt nih.Betul apa yg AE katakan tetapi sebelum tu sy bagitau sy punya planning.Mmg sy nak buat homestay,skunk ni sy reservekan sebuah utk test market about homestay.jikalau berjaya dgn homestay,sy masih ada 4 buah lagi dlm future plan.

    ReplyDelete