Thursday, July 19, 2012

Pelan rumah semi D #2

Ini adalah gambar pelan rumah semi D aku yang ke 5 & 6.Pelan ni saja aku create untuk memberi kelainan setiap rumah berkembar aku.Buat masa ni pelan rumah berkembar aku yang pertama lain pelannya,yang kedua lain pelannya dan yang ini mungkin untuk rumah berkembarku yang dalam contruction.Mengikut kontraktor yang dilantik pelan bahagian dalaman masih boleh ditukar kedudukannya.Aku memikirkan pelan yang terbaik untuk bakal penyewa-penyewa aku bertujuan untuk keselesaan yang optimum.(ceh wah). Sekiranya korang ada buah fikiran yang terbaik,jangan malu dan segan untuk mengutarakan kepada Tetuan wynn78 yek...


wynn78 : Beruntungnya penyewa-penyewa aku dapat tuan rumah macam aku yek,mementingkan keselesaan pengguna.Cuma tak Ensem jek..huu








No comments:

Post a Comment