Friday, March 2, 2012

Penyewa bertuah??

Siapalah penyewa yg bertuah dapat duduk rumah baru nih?mengikut kata kontraktor buat rumah ni siap lebih kurang 1o hari je lagi,borang apply letrik & air dah submit lebih kurang 2 minggu.Skunk ni baru aku nak plan panggil tenancy yg berminat untuk menyewa.Aggrement tenancy aku dah draf dah,cepatlah skit letrik masuk hendaknya air xde masalah cepat jek.Selepas nih aku ada projek baru jeng..jeng..insyaallah selepas tenancy aku masuk rumah baru aku jalankan projek baru tu,Doakan aku berjaya yek kawan2.Apa2 pun layan gambo di bawah..

gambar penuh

side kiri porch

porch kereta penuh

ruang tamu

laluan ke dapur

tandas & dapur masak

ruang makan

wynn78: Ada x sesiapa yg boleh bagi pendapat macamana aku nak dapatkan penyewa 2 bulan deposit dgn hati yg terbuka?




No comments:

Post a Comment