Wednesday, March 21, 2012

mesin cetak wang??

Alhamdulilah syukur..itu yg dpt aku ungkapkan pasal penyewa bertuah dpt ku temui mengikut kehendakku yg melepasi interview yg dilakukan..hehee (macam boslah plak).Kedua2 rumah sewa semi D aku telah diisi kekosongannya.Harap2 penyewa aku ni adalah yg terbaiklah boleh aku tidur lena.Kedua2 penyewa aku ni baru kawin xde anak lagi...cantiklah tu,komitment kurang lagi.
Aggrement belum buat lagi,deposit dah bayar dgn sewa kena buat step by step untuk menjadi jutawan hartanah hehehe...insyallah,amin.1 rumah kunci dah bagi 1 lagi belum duit deposit dah settle duit sewa je belum pasal masuk awal bulan april ni baru settle.Aku amik 1 bulan sewa jek. Cuma lepas ni aku nak matikan stem kat LHDN,semua ni pengalaman baru aku ni.Lepas ni baru aku akan start projek baru aku plak dlm planning tapi kena settle 1 persatu dulu,jika berjaya boleh jadi mentor ler aku pas ni...insyaallah.

wynn78 : mesin cetak wang aku baru nak panas enjin jek,Alangkah indahnya kalau dapat penyewa macam abang AE....hanya jauhari mengenal manikam kui..kui





No comments:

Post a Comment