Monday, July 30, 2012

Rumah sewaku tersingkir dari mudah...

Alhamdulilah..syukur ke hadrat Ilahi kerana rumah sewaku telah penuh diisi dengan penyewa yang bertuah setelah di tapis dengan tapis santan.(jgn mare).Untuk pengetahuan korang,mengikut perancangan aku hendakkan menyewa rumah aku dengan fully furnished.Tetapi diatas permintaan bakal penyewa aku yang bertuah serta budi bicara aku, pencapaian yg aku dapat penyewa dengan kadar sebuah fully furnished manakala 3 buah lagi not fully furnished.Korang tak nampak dah iklan aku di mudah.com pasal aku dah delete kay.kepada bakal penyewa baru yang akan menduduki rumah baru aku,Aku mengucapkan selamat menduduki rumah baru yang menyelesakan serta tolong jaga rumah sewaku seperti rumah kalian.Terima kasih.Kepada yang tidak berjaya cuba lagi next projek kay...


senyum si cicak

wynn78 : sedihku rasakan awek senetron indonesia macam penyewa rumah AE tak ku temui,Tetapi balak indonesia yang ku temui...huuu









No comments:

Post a Comment