Tuesday, July 24, 2012

Berbagai ragam manusia...

Itulah gambaran yang dapat aku gambarkan..kepenatan melayan berbagai-bagai karenah manusia di alam fana ini.Bagaimanalah orang yang memiliki banyak rumah untuk manage diaorang punya rumah sewa?contoh macam AE,mesti penat kan?kan? Aku sekarang ni kepenatan kerana dalam di selubungi keadaan dimana mencari penyewa yang terbaik untuk 4 buah rumah sekaligus.Ramai yang aku attend untuk menyewa rumah aku,jenuh aku rasa.Kejap-kejap orang call,rasa-rasa macam nak ambil operator la pulak hehehe..Aku ada 1 cerita nak kongsikan dengan korang,mungkin ini kali pertama aku kot.Salah seorang penyewa yang aku ambil bayar untuk setahun terus...perghh ternganga aku di buatnya.Kalau korang nak kongsi pengalaman korang dengan aku pasal penyewa bolehlah letak kat komen di bawah kay.Untuk pengetahuan korang rumah aku hanya tinggal 1 lagi jek kekosongan untuk di huni tetapi aku masih mengharapkan bakal penyewa aku macam AE nakkan yang gadis bujang macam pelakon sinetron indonesia tu.Kepada pemohon yang tidak berjaya aku susun sepuluh jari meminta kemaafan diatas sebab-sebab penilaian juri tetap dan juga undian sms yang rendah...harap maaf.



wynn78 : Aku masih mengharapkan kehadiranmu.....hehehe









No comments:

Post a Comment