Monday, August 25, 2014

Statement Bank BLR Naik

Huuuu...maaf ye encik tak terkecuali.Dengan rasa sedih dan berat hati aku menerima dengan redha,statement bank mengatakan bayaran instalment bulanan dinaikkan kerana BLR naik.Macamana nak cover balik yek?rasa-rasa nak naik sewa rumah ke?Korang wat camner yek?

Lagi satu aku nak share pelaburan aku yang lain,Baru-baru ni aku ada untung sikit saham x tau nak wat apa untung nih,tapi rezeki tak disangka-sangka datang,ada orang nak pakai duit nak juai 4 keping dinar public gold(memang aku main emas nih).Alhamdulilah..aku rembat teruslah,tambahan sekarang trend emas jatuh gila-gila.Emas public gold ni aku dah jenuh makan untung dah main yoyo..best..terbaik!! korang layanlah gambo kat bawah yek...

Surat cinta dari bank

1 dinar 916 bersamaan 4.25g



wynn78 : Best layan emas nih..pegang-pegang..belek-belek..memang memikat hati..






No comments:

Post a Comment