Sunday, August 10, 2014

Selamat Hari Raya 2014

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua.Di kesempatan ini aku memohon kemaafan kepada semua yang mengenali diriku ini...kosong-kosong yek.Kali ni cuma nak share pasal hari raya yang amat bermakna pada diriku dan keluargaku,terasa seronok lihat anak-anak gembira serta berkumpul adik beradik dan sanak saudara jauh dekat.

Pada raya tahun ni kami beraya dengan kereta raya,paling best tengok anak-anak seronok naik kete raya..yang tak berapa best aku punya saving susut...huu yang bestnya takde bulan-bulan instalment..hehe... Tapi apa-apa pun aku bersyukur dengan rezeki yang dikurniakan allah S.W.T. alhamdulilah.

Aku beli kete ni pun pasal insyaallah tak lama lagi kami akan bertambah lagi ahli keluarga.Sebelum korang layan gambo kat bawah ku susun sepuluh jari sekiranya ada terkasar bahasa,terasa hati selama aku berblog nih..harap dimaafkan..kami sekeluarga mengucapkan maaf zahir dan batin.





wynn78 : masih terasa lemang dengan rendang..sedap bangat





No comments:

Post a Comment