Thursday, December 6, 2012

Makan Lipan??ada bran??

Amacam ramai yang berani ke nak makan makanan eksotik nih?Acah je...hehe.Aku nak citer 1 restoran ni menjual menu menarik iaitu nasi goreng udang lipan.Korang kenal ke udang lipan ni macamana?Udang lipan ni berkulit keras dan besar daripada udang biasa,aku takde gambar sebelum masak pasai diaorang masak isi je takde kulit,Apa-apa pun korang layan...


wynn78 : Restoran 3 rasa ni terletak di Pantai Remis Perak...rasa memang marvelous




   

1 comment:

  1. lipan x ok, kalau udang lipan 10 pon xde hal. haha

    ReplyDelete