Thursday, November 29, 2012

Bonus! Bonus! Bonus!!! yahooo....

Alhamdulilah syukur ke hadrat Ilahi....majikan aku dah masukkan bonus 1 bulan gaji sekaligus tak payah bayar 2 kali macam orang lain...hehehe.Apa korang nak buat yek? Cadangan aku sat gi lepas sembahyang jumaat aku nak pi bank in dalam ASB,park duit dalam 2 bulan nih pastu baru keluarkan sekali dengan dividen 2013 dapat gak untuk 2 bulan punya dividen.Berapalah agaknya dividen tahun 2012 ni yek?

Untuk pengetahuan korang dividen ASB dikira mengikut tarikh akhir bekerja bulan tersebut balance yang ada.Aku tengok ramai yang  counter attack kat blog aku nih pasal pelaburan ASB.Nantikan lah jawapan aku pasal masalah loan ASB 100k aku tu yek di entri akan datang kay. Tunggu.....


wynn78 : Bagi aku yakin dengan pelaburan ASB nih,dalam islam kita jangan was-was.Kan para mufti dan ulama berpendapat mengatakan harus pasal ASB ni?kenapa nak peningkan kepala?kita insan biasa jer..









No comments:

Post a Comment