Thursday, September 27, 2012

Emas...emas..emas

Alhamdulilah...syukur.Itulah yg dapatku ucapkan dengan melihat graf diatas,ramalan ku benar belaka mengikut gerak hatiku untuk lock sell emas.Terlebih dahulu aku nak memohon maaf kpd pengikut blog aku ni pasal lama bebenor tak update blog ni huuu...Lepas aku jual je rege emas turun balik,mungkin skunk ni time bullish.Next step duit hasil jual emas tu aku park kat ASB lak atau ada next projek dalam perancangan dgn kontraktor.Terus terang aku katakan tahun 2012 ni kali pertama naik,itu pun tak macam tahun 2011 naik turun 3 kali lebih drp ni.Jadilah apa yang aku dapat drp nak tunggu lebih kurang 4 bln kalau rege turun lepas ni,kalau naik lagi alhamdulilah.Aku mendoakan korang berjaya dalam apa bisnes yg korang ceburi semoga sukses.

wynn78 : Harap-harap jadilah projek yg aku nak deal ni dgn budget yg ada.






No comments:

Post a Comment