Monday, January 23, 2012

Projek mega 2012 !!!




Inilah projek yg aku rahsiakan selama ni,seperti yg di janjikan aku akan kotakan bongkarkan rahsia nih kat korang.Amacan teruja tak??aku telah menceburi 1 lagi bidang setelah aku berjaya bidang yg aku terjun sebelum nih,Alhamdulilah aku di murahkan rezeki.

Projek mega aku ni ialah 2 buah rumah Semi 'D ' untuk tujuan di sewakan. Seperti entry aku yg lepas aku dah khatam baca buku Azizi Ali bertajuk "Bagaimana hendak menjadi TUAN RUMAH JUTAWAN" WAH!!!nampak hebat tajuk nih.Selepas ni mungkinkah aku hehehe...insyaallah, Usaha tangga kejayaan.Aku buat 2 buah dulu adalah untuk test market dulu sekiranya sucsesfully aku akan teruskan yg berikutnya.

Sekiranya tuan2 dan puan2 ada sebarang cadangan,Silalah memberi komen di ruangan komen dibawah.Segala kritikan yg membina aku ucapkan jutaan terima kasih.




No comments:

Post a Comment