Friday, January 20, 2012

Buku terbaik!!! peluang terbaik!!!


Pada tahun 2012 aku akan memulakan azam terbaru aku,Ini adalah salah 1 hint yg nak aku berikan kpd peminat 2 blog nih.Insyaallah tahun naga ni aku telah menceburi 1 lagi peluang untuk mencapai Financial Freedom untuk aku.Buku ni aku dah khatam baca dah,cuma nak praktikal jek lagi.Projek yg aku rahsiakan alhamdulilah berjalan lancar,buat masa skunk ni telah beroperasi 50% doakan kejayaan aku yek...tunggu..aku akan beritahu setelah siap sepenuhnya.Mungkin lepas nih aku pun boleh jadi mentor kat korang hik..hik..
Apa yg aku coretkan dalam blog nih adalah tentang perjalanan hidupku sebagai penjawat awam yg makan gaji,bukan tujuan utk membesarkan diri atau apa cuma nak berkongsi pengalaman dan juga ilmu yg aku ada.Sekiranya ada yg terasa hati atau sebaliknya aku menyusun 10 jari memohon kemaafan.Semoga allah murahkan rezeki kpd hambamu ini,Amin ya rabbal alamin...




No comments:

Post a Comment