Saturday, June 9, 2012

Majlis menyambut di rumah pengantin lelaki

Sibuk sungguh dalam musim cuti sekolah ni,Sampai tak sempat aku nak update blog aku nih.Korang macamana dengan percutian sekolah ni?mesti best melancong kan??Entry kali ni aku update gambar pada majlis perkahwinan adik aku di rumah orang tuaku.Korang layan gambar di bawah..

Selamat pengantin baru

nak baling gula-gula kat budak

kesiannya anak aku ni

banner pengantin

mek@ibu tercinta

penyambut tetamu

abang sibuk nih

mantara angkat pinggan

tetamu vvvip

wynn78 : Lega rasanya bila selesai sudah majlis perkahwinan adik aku ni berjalan lancar.Aku dah ada pengalaman jadi tuan rumah macam bapa pengantin...AL-fatihah untuk arwah ayahku Ismali bin sulong semoga rohnya dicucuri rahmat Allah S.W.T.




   

No comments:

Post a Comment